Opening Wmo-loket + tentoonstelling de Upside van Down

Wethouder Muilwijk expodonderdag 05 april 2012 08:34

Wethouder Arie Muilwijk opende maandag 2 april officieel het Wmo-loket in het gemeentehuis in Nieuwveen.

Wethouder Arie Muilwijk opende maandag 2 apirl officieel het Wmo-loket in het gemeentehuis in Nieuwveen.

Het Wmo-loket is aan het Klant Contact Centrum toegevoegd na de opheffing van de Intergemeentelijke Sociale Dienst de Rijnstreek (ISDR). Inwoners kunnen vanaf 1 april met vragen over de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) terecht bij de gemeente Nieuwkoop. De Wmo gaat om het bieden van ondersteuning, zoals huishoudelijke hulp, een rolstoel, vervoersvoorzieningen en aanpassingen in de woning. De overige taken van de ISDR worden uitgevoerd door de gemeente Alphen aan den Rijn.

De Upside van Down

Gelijktijdig met het loket opende Arie Muilwijk ook de tentoonstelling de Upside van Down. De stichting de Upside van Down heeft een tentoonstelling georganiseerd om juist deze mooie mensen eens in het zonlicht te zetten. Wethouder Muilwijk: ‘Wij vonden dit zo’n mooi initiatief, dat wij de tentoonstelling naar Nieuwveen hebben gehaald. Deze tentoonstelling is aangevuld met unieke kunstwerken van onze ‘eigen’ inwoners van Ipse De Bruggen.’

De foto’s hangen tot en met 10 april in de hal van het gemeentehuis. De kunstwerken van Ipse de Bruggen zijn tot 27 april te bekijken.

Bron: rtvlokaal.nl

Reacties op 'Opening Wmo-loket + tentoonstelling de Upside van Down'