De eerste concrete stappen worden gezet om Aar en Amstel te behouden

Aar en Amstel webdinsdag 11 maart 2014 09:19

In de eerste weken van dit jaar hebben het CDA en de SGP-ChristenUnie het college gevraagd alles in het werk te stellen om Aar en Amstel te behouden. Dit voor ouderen die nog wel zelfstandig kunnen wonen in een licht aangepaste omgeving met ondersteuning.

In de tussentijd zijn er door de woordvoerders Arie van Wijk en Elias van Belzen diverse gespreken gevoerd met onder andere het Platform voor Gehandicapten en Senioren Nieuwkoop (PGSN). De PGSN zet zich samen met ons in om Aar en Amstel te behouden.

De eigenaar van het pand, Woningstichting Nieuwkoop, heeft naar aanleiding van gesprekken met onder andere de wethouders Arie Muilwijk (SGP-ChristenUnie) en Trudy Veninga (CDA) een aantal stappen ondernomen om meer inzicht in de mogelijkheden te krijgen.

Het CDA en de SGP-ChristenUnie voelen zich gesterkt om zich te blijven inzetten om het gebouw, al dan niet in een aangepaste vorm, te behouden voor onze senioren. We zijn blij dat ook andere politieke partijen zich nu ook uitspreken om Aar en Amstel te behouden voor Nieuwkoop. Samen bereiken we immers meer!

Arie van Wijk (CDA Nieuwkoop) en Elias van Belzen (SGP-ChristenUnie Nieuwkoop)

Reacties op 'De eerste concrete stappen worden gezet om Aar en Amstel te behouden'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 06:54
Een wind van de Replica Watches moderniteit gaat om klap op de Cockpit regel... Nu, de ronde van de uren is Rolex Replica gekenmerkt door grote Romeinse cijfers naar het oorspronkelijke pad afgewisseld met indexen stokken. Het midden Breitling Replica van de wijzerplaat bezielt ondertussen raster decor cambre plein opluchting en beweging te brengen. Naalden, vergroot of verkleind verdienen een nieuwe aanwezigheid, terwijl het verbeteren van de leesbaarheid.