Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber oriënteert zich in Nieuwkoop

Carla Dik kleindinsdag 25 februari 2014 20:43

Aanstaande vrijdag 28 februari bezoekt ChristenUnie-Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber Ipse de Bruggen en de Sleutelbloem.

Op het gebied van zorg liggen er de komende jaren enorme uitdagingen voor gemeenten. De taken op het gebied van zorg worden vergroot. Hiermee wordt de jeugdzorg, de zorg voor onze ouderen, mensen met een beperking en onze mantelzorgers en vrijwilligers bedoeld.

De komende gemeenteraadverkiezingen staan in het teken van de nieuwe zorgtaken. Veel beslissingen worden op landelijke politiek niveau genomen.

ChristenUnie Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber, lid van de vaste Tweede Kamercommissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport, maakt zich in Den Haag sterk voor goede zorg aan onze burgers

Citaat uit haar bijdrage aan het debat met staatssecretaris Van Rijn van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

“In een periode van transitie moeten partijen altijd veel met elkaar spreken. Dat is onvermijdelijk. Ook de ChristenUnie vindt het ontzettend belangrijk dat we geen bureaucratische processen optuigen en dat we niet vergaderen als het niet nodig is. We moeten vooral inzetten op goede zorg voor onze burgers. We zitten echter nu eenmaal in een periode van transitie. Ik vind het heel belangrijk dat er in zo'n periode een goede afstemming zal plaatsvinden tussen Rijk en gemeenten, tussen gemeenten en zorgverzekeraars, tussen gemeenten en cliëntenorganisaties et cetera. Daarvoor zal toch een bepaalde vorm van een overlegstructuur nodig zijn, want we zitten niet allemaal op eilandjes. Daarmee zou de burger uiteindelijk helemaal niet geholpen zijn.”

Op zich goed te laten informeren bezoek Carla samen met de plaatselijke SGP-ChristenUnie kandidaten en wethouder aanstaande vrijdag om 10.00 uur Ipse de Bruggen en om 13.00 uur Zorgboerderij De Sleutelbloem.

Extra informatie:

Reacties op 'Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber oriënteert zich in Nieuwkoop'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 06:54
Een wind van de Replica Watches moderniteit gaat om klap op de Cockpit regel... Nu, de ronde van de uren is Rolex Replica gekenmerkt door grote Romeinse cijfers naar het oorspronkelijke pad afgewisseld met indexen stokken. Het midden Breitling Replica van de wijzerplaat bezielt ondertussen raster decor cambre plein opluchting en beweging te brengen. Naalden, vergroot of verkleind verdienen een nieuwe aanwezigheid, terwijl het verbeteren van de leesbaarheid.